SarjisHemmon SarjaKuvaKauppa Yleinen YouTuber Comics By Perch sanoo, että X-Menin alhainen myynti paljastaa Marvelin ”selvät ongelmat”: ”Nämä luvut ovat huonoja”. Tämä ei ole lainkaan tervettä”.

YouTuber Comics By Perch sanoo, että X-Menin alhainen myynti paljastaa Marvelin ”selvät ongelmat”: ”Nämä luvut ovat huonoja”. Tämä ei ole lainkaan tervettä”.



Viimeaikaisten myyntitietojen valossa, jotka paljastavat Marvelin kamppailevan X-Men-nimikkeiden liikkeelle saamisen kanssa, tunnettu sarjakuva YouTuber Comics By Perch on väittänyt, että nämä luvut eivät ole vain suorastaan ”huonoja”, vaan että ne myös vahvistavat, että Marvelilla on ”selviä ongelmia”.

Comics by Perch käsitteli X-nimikkeiden ”hyvin pelottavia myyntilukuja” YouTube-kanavalleen 30. huhtikuuta ladatulla videolla.

Puhuttuaan lyhyesti uutisesta kustantajan valtavasta määrästä toimitusketjuun liittyviä viivästyksiä ja niiden solicitointien ympärillä viime viikkoina tehdyistä hämmentävistä päätöksistä Perch kääntyi käsittelemään taulukkoa, joka esittelee yksityiskohtaisesti Comichronin raportoimat Marvelin X-Men-kirjojen helmikuun myynnit, ja totesi suoraan: ”Luvut ovat masentavia”.

”X-Men, joka on kiistatta yksi Marvelin suurimmista nimikkeistä – heillä oli suuri promootio, se oli Krakoan aikakauden keskipiste – se myy Diamondin kautta 22 716 kappaletta”, YouTuber sanoi. ”Siinä kaikki.”

”Nyt ennuste on, että se on jossain 60-luvulla, tiedättehän, koska Penguin ja Random House [Marvelin pääjakelijat] muodostaisivat koko pääosan tilauksesta”, hän jatkoi. ”Vaikka se olisikin totta, se on uskomattoman vähän X-Menille.”

Marvelin kannalta valitettavasti tähän tarkoitukseen Perch esitti, että ”uskomus on, että tämä ennuste on korkea. Todennäköisesti melkoisen paljon korkea. Luulen, että tapa, jolla itse arvioisin tätä, on luultavasti lähempänä 50:tä.”

”Joten jos ykköskirjasi X-Men myy 50-luvulla, se on hämmentävää”, hän sanoi.

Siirryttäessä mutanttisarjan seuraavaksi myydyimpiin teoksiin YouTuber totesi: ”X Deaths of Wolverine, X Lives of Wolverine, jonka oli tarkoitus olla tavallaan henkinen jatko-osa House of X/Powers of X:lle, myi Diamondin kautta 20 000, 19 000 kappaletta.”

”Siinä kaikki”, hän huomautti. ”Ja taas ennuste on 50-luvulla.”

Sitten YouTuber pani merkille, kuinka Sabretooth #1, ”uuden kirjan ykkösjulkaisu tällä X-Men-aikakaudella, myi 13 000 kappaletta Diamondin kautta, ennuste oli noin 37 000” ja julisti: ”Se on kuollut ykköseksi.”

”Uudet mutantit #24, 10 000 kappaletta. X-Men Legends, 9 900 kappaletta. Jälleen myynti jossain 20-luvulla. Heidän mukaansa New Mutants myy 10 000 Diamondin kautta. Penguin Random Housen kautta ehkä 29. Joo, hyi”, Perch kartoitti. ”Se on pelottava luku.”

Vaihtaessaan huomionsa X-Menin maaliskuun myyntiin Perch totesi lisäksi: ”Jos tarkastellaan heidän koko liiketoimintaansa, nämä luvut ovat heikkoja.”

”Immortal X-Men, suuri lanseeraus, Kieron Gillen palaa X-Meniin – 32 000 myytyä kappaletta Diamondin kautta”, hän totesi. ”Ja [Comichron] ennustaa yli 90 000, mutta en näe, miten se on mahdollista.”

”Muista myös, että monet jälleenmyyjät, jos menet heidän Facebook-ryhmiinsä, monet jälleenmyyjät, jotka tilaavat variantteja, jotka tilaavat todella paljon variantteja, tilaavat Diamondin kautta”, YouTuber tarkensi. ”He eivät vaihtaneet Penguin Random Houseen. Miksi? Minulla ei ole aavistustakaan, mutta luulen, että nämä luvut ovat liioiteltuja.”

Kun kaikki nämä luvut otetaan huomioon, Perch väitti lopulta: ”Marvelilla on selviä ongelmia. Sitä ei voi mitenkään kiertää.”

”Nämä luvut ovat huonoja”, hän tiivisti. ”Vaikka ne ovat osittaisia Diamondille, tämä ei ole lainkaan terveellistä, tämän sarjan osalta. Tarkoitan, että on ehdottomasti ongelmia. Tämä ei ole toimitusketjuongelma, tämä ei ole paperiongelma… Marvelilla on nyt suuria… en tiedä miksi sitä haluaa kutsua, valvonta-, toimituksellisia, johtamisongelmia.”

”Asiat ovat selvästi pielessä yhtiössä”, Perch totesi lopuksi. ”Tämä on hälyttävää ja sitä on pidettävä silmällä.”

Mitä mieltä olet Comics by Perchin näkemyksestä X-Menin viimeaikaisista myyntiluvuista? Kerro meille ajatuksesi sosiaalisessa mediassa tai alla olevissa kommenteissa!